Bevis på att mitt läppstift förmodligen överlever t.o.m. jordens undergång!

Jag kommer ihåg en tid då det var helt otänkbart för mig att gå utanför huset utan stora örhängen. Nu är det (nästan) lika otänkbart för mig att gå utanför huset utan the redlips. Jag älskar dem som Kissie älskar sitt löshår, som Dessie älskar sitt rosa läppstift och som Amir älskar sitt silverschampo.

Men det bästa med dem är just att de sitter som berget (eller åtminstone som fakking tuggummi!). Take a look:



Jag fotade innan jag åt lunch, och efter. Nån större skillnad? Inte precis va? Lite mindre glansigt but that's it! Det är så otroligt mycket pigment i det här läppstiftet, och glanset jag har ovanpå har jag använt sen början av högstadiet. Sedan jag hittade det har jag inte ens bevärdigat andra läppglans med en blick.


MakeUpStore China Red. Enligt mig det perfekta röda läppstiftet. Glansen jag har över är IsaDora MegaWetGloss Waterfall.

Nu ska jag sluta vara ytlig (a) Ska snart in till Lund igen. Hörs när jag kommer hem! :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0