Back to school!

Så var man hemma igen från första 'skoldagen'. Bra dag på vissa sätt, dålig på ett sätt.

Bra saker:
- Så härligt
att se alla och krama om dem igen! Alla är precis som man minns dem fastän de har förändrats över sommaren, om ni hajar vad jag menar?
- Det är gött att vara tillbaka på Katte. Det känns som hemma.
- Fika med gänget på E-House efter uppropet, och Jack blev glad för sina presenter även om tröjan jag gav honom var för stor :P

Dålig sak:
- Vår älskade franskalärare Ingegerd är allvarligt sjuk i cancer och ska opereras i höst. Fick precis reda på det av Elin via Facebook. De har inte bestämt vilken lärare vi ska få istället, och det är därför 5/6-franskan inte syns på våra scheman. Men fyfan, jag blev helt chockad, alla omkring mig drabbas av cancer tycker jag... franskan kommer inte bli detsamma utan Ingegerd.

Choklad. Jag måste ha choklad. Nu.



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0