Ystad

Ey yo.

Well, gårdagen då. Det var fett kul :D
Kristin och Göran hämtade oss kvart i fem, och efter en sväng inom Hjärup för att hämta upp Britt (som för övrigt bor i ett jättegulligt hus!) var det raka vägen till Ystad. Och på motorvägen körde vi om en riktig limo, vit med blåa neonljus på sidorna :D
Vi kom fram prick sex och fick alltså stå och vänta och huttra i kylan i en kvart innan vi blev insläppta. Sedan blev det lite krux med bordsplaceringen, för jag och mamma är ju egentligen inte med i någon förening men vi skulle sitta vid Landskronas bord ändå, och det skulle komma en hel busslast därifrån! Aja, it worked out.
Mat klockan sju, dans klockan åtta. Vi kunde dansa mycket mer än jag och mamma hade trott, jag satt nog aldrig mer än i max tre låtar. Det var jätteroligt att kunna dansa så mycket :D Men törstig blev man ju, och jag har inte stenkoll på hur många flaskor Zingo jag drack, men det var minst tre.
Vid midnatt var det nattamat i form av varm korv, det finns tamejtusan inget godare att äta vid midnatt! Väcker minnen från midsommar ^^ Klockan ett var det hela över men jag var ju inte hemma förrän halv tre :P Kom inte i säng förrän tre, men då somnade jag på tre minuter, med värk i fötter, vader och nacke.

Bilder finns på min bilddagbok, och jag har lagt upp två videoklipp på Youtube från kvällen, där det dansas Irish Spirit och Live Laugh Love ^^





With love,
Zambina


Hit me baby!
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vill du ha chansen till att bli veckansblogg? kommentera i inlägget "Here it is" så är du med i dragningen! Jag drar en vinnare vid 20.00 ikväll!

2008-11-23 @ 16:21:44
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har :D!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



Blir du medlem på båda sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



Ha en fin kväll nu!

2008-11-23 @ 16:23:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0