Vilket lågvattenmärke!

Alltså...
Nu är jag riktigt jävla sur på mig själv!
Börja lipa, och för vad egentligen! För att jag hade min första körlektion på körskola idag och kommer naturligtvis inte ihåg de saker som läraren sade var bra, utan bara kritiken. Som jag är sjukt dålig på att ta! Jag brås på pappa där.
Lipade hela vägen hem i bilen, fast inte någon störtflod av tårar utan mer stillsamt. Försökte tänka på de bra sakerna men var ändå sjuk deppig när jag kom hem och planterade arslet framför datorn. Och där hittar man ju Challe och Mika som muntrar upp och är snälla ^^ Ni är guld värda <3
Ny tid bokad nästa vecka, samma dag, samma tid, samma plats ;)

Det är svinkallt här inne! Vi har fått en ny värmepanna installerad idag och det tar ju ett tag för den att värma upp huset, som ju är ganska stort :P Usch, jag fryser.

Dewd,
See ya

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0