Twilight night!

Hey cuties!

Någon som kan gissa vem jag drömde om inatt? ;) Här är en liten ledtråd:


Haha, jag vet att den blev stor, förlåt men han är så snygg! :D <333

Igår träffades jag och Patrice på stan efter skolan (fast först fick jag stå och huttra ett bra tag utanför centralstationen för att hon skulle komma dit från Lerbäck :P). Vi åkte hem till mig, simsade, åt lasagne och gjorde det vi gör bäst; flummade ^^ Haha, jag älskar att vara med henne för man har verkligen aldrig tråkigt i hennes sällskap! Hon är guld värd för det <3
Pappa (som är så snäll) skjutsade oss in till Lund och ja, sen såg vi filmen som var helt och fullkomligt underbar! <3 Haha, ni skulle hört oss i bilen på vägen hem! Stackars pappa som fick lyssna på oss (a)

Några av mina och Trissans fjortisbilder från när vi gjorde oss i ordning i badrummet. Det är så illa att vi har samma hårspray xD




En mycket lyckad eftermiddag och kväll =)

With love,
Zambina


Hit me baby!
Postat av: M

så tjusig du är på nedre vänstra bilden.

2010-10-02 @ 16:46:14

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0