Lördagsbabbel

Helluw.

Jag är väldigt trött!
Har precis kommit hem från en sjukt jobbig övingskörning. Pappa lärde mig från början att man skulle koppla och sen bromsa, men tydligen ska fanskapet vara tvärtom. Kul att behöva lära om det när det nästan har blivit reflex :P
Jaja, klagaklaga.

Tittade på Anastasia och Björnbröder igår. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan Disney, helt ärligt. Snart ska jag nog kolla på antingen Chicken Little eller Lejonkungen.

Klockan 18.00 blir det julbord på Grand Hotel i Lund, en mycket trevlig tradition :D Allt är gott där, utom deras köttbullar för de är gjorda med grädde och inte vatten, och grädden tränger undan köttsmaken så de smakar plast :P Otrevligt. Men allt annat är som sagt mums! :D Ska försöka komma ihåg att fota lite.

Egobild, varsågoda.


With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0