Första bloggposten. Den är helig, aight dudes?



Ey yo.

Vilken underbar dag att börja blogga på! Den första snön har fallit och lagt sig som ett tunt vitt täcke över hemmets älskade byhåla, bl.a. på vår innergård där bilden är tagen. Jag älskar verkligen snö, förutom det faktum att snöstormen i eftermiddags när jag stretade i motvind genom centrum fick sminket att rinna. Åja, lite ytlig är det tillåtet att vara ;)



Anledningen till att jag trotsade vintervädrets vrede var det här! Biljetterna till Twilight på tisdag, ska gå på bio med min snygging från Arlöv, Patrice :D Det ska bli fett med mys och flumm! <3 Jag har tittat på trailern ungefär, hm, fem miljoner gånger nu och drömt mig bort i Robert Pattinsons ögon, mmm... <33



Sitter och knaprar på mitt fredagsgodis nu. Eftersom en av de få saker jag älskar mer än godis och att skriva är att redigera bilder, så blev den här lite lekt med. Inget avancerat, och jag ville bara visa hur mycket jag älskar cocosstänger! Om det vore biologiskt möjligt skulle jag kunna leva på dem <3

Herrå sålänge! :*
With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: Fleischer

Och Sara fick den första kommentaren, ooh yes.. ^^

2008-11-21 @ 22:38:10
URL: http://livsironi.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0