Disney keeps me alive sometimes



Idag anlände två kuvert från Östergötland. I dem fanns två DVD-skivor med det här, senaste laddningen disneyfilmer från min nedladdingsslav där uppe i Vikingstad ^^ Thank you :D<3

Har lyckats avhålla mig från att börja kolla på Anastasia och istället äntligen skrivit färdigt mitt geografiarbete. Nu är det inlämnat, skönt! Deadlinen var 20.00 ikväll xD Cutting it a little close, don't you think? Nu ska jag bara fixa engelskaloggen också (a)

Klippt mig idag också, men han tog bara topparna så jag orkade inte ta ett foto och lägga upp, det ser inte så annorlunda ut än innan :P

Nu ska jag skriva, typ ^^

Baibai!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0