Det är lördag :D

Ey yo,

När jag vaknade imorse tittade jag på de projicerade digitalsiffrorna på väggen och läste 7:45. Fan, tänkte jag, har jag försovit mig nu igen! Men sedan började de morgontrötta kugghjulen i Zambinas hjärna snurra och jag kom på att det var lördag. En underbart skön känsla, så jag lade mig ner igen och somnade om ^^



Nästa gång jag vaknade, vid tiotiden, var det med ett jämrans magknip. Inte bra, eftersom jag och mamma ska till Surbrunnsparken i Ystad ikväll. Men, trogen som alltid, fanns mammas magiska maggördel där. Det är en halsduk som hon fick när hon var i Israel långt innan hon träffade pappa, av en amerikansk jude som hette David Nånting. På med den och efter en halvtimme var jag fit for fight igen. Vi har använt den sedan jag var liten, särskilt på julafton när spänningen släpper efter att man har öppnat alla julklapparna. Då brukade jag alltid få magknip när jag var mindre, men den hjälpte alltid.

Well, gotta dash, Kristin och Göran kommer och hämtar oss om knappt två timmar och Zambina måste sätta på sig ansiktet ;)

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0