You're a womanizer, baby

Idag är det tredje advent och dagen spenderar jag naturligtvis framför datorn. Plugg, bildredigeringar och så en gammal kärlek jag på nytt har upptäckt: Tycoon City New York! Det är precis såna spel som jag (och min kära mor) älskar; bygga, bygga, bygga. Men jag har inget emot spring-och-döda-spel heller, så länge det är en bra story (typ mitt älskade Halo :D <3), jag tycker bara det finns för många :P
Men hursomhelst, är helt fast i Tycoon just nu och har precis kommit in på listan över de 10 rikaste i New York :D Applåd till mig!



Ciaociao!
// Z


Hit me baby!
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 19:08:20
URL: http://www.jessi.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0