Varför har jag ont i mitt pekfinger?

För fem minuter satt jag och lyssnade på gamla poplåtar från 90-talet, nu sitter jag och diggar Rammstein och Iron Maiden. Makes sense? Ja, för jag är världens allätare när det gäller musik.

Om tre timmar är det julafton! Undrar vad som ligger under min säng då? Det har stått en ihophäftad papperspåse från Ramklints konditori i svalen ett par dar och den ser onekligen intressant ut ;)

Nu lyssnar jag på country. Snacka om ombytlig. Gretchen Wilson, det är grejer det! Girlpower.

Well, det blir tyvärr inte mer intressant än såhär idag. Sleep tight darlings!



Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Alisa

Nominera gärna min blogg till bästa modeblogg hos Diana.blogg.se

2008-12-24 @ 02:51:15
URL: http://missalisa.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0