Gårdagen

Sapp, nu står kakan i ugnen så här kommer lite bilder från gårdagen! Det är rätt många så jag gjorde dem till miniatyrer, klicka på dem för att se större.

Vaknade vid 10 och fick frukost på sängen, superonyttig men oh-så-god varm choklad samt toast med cheddarost på. Mums! Chillade under förmiddagen och sedan var det bara att dra på sig ansiktet och fodralet och åka iväg till Löddeköpinge, efter två stopp hos Hanssons och Heidi Palmgren.


Det här låg under min säng på morgonen =)


Lösögonfransar, använder det typ en gång vartannat år xD

Anlände till farbror Lasse, hans sambo Agneta och deras Nova Scotia Duck Tolling Retriever (ja, jag var tvungen att skriva ut hela namnet ^^) Zack. Han är så fin ^^ Strax därefter anlände Kristian, och sedan Daniel tillsammans med sin sambo Sonita och deras lille Jacob, 1½ år och så söt att man kan dö ^^


Mååånga trevliga paket under granen ;)


Lille Jacob posar järnet!

Efter Kalle Anka var det mat, vilket är ett avbrott i våra vanliga julrutiner. Mormor, genom mamma, införde att det är julklappar innan maten, för annars sitter barnen bara och är otåliga och stör de vuxna när de äter. Men eftersom de enda 'barnen' i vårt sällskap är Jacob och jag är det inget problem. Jag är ingen barnunge längre, och Jacob är ännu för ung för att förstå det här med julen och julklappar riktigt. Han är mer intresserad av mat ^^


Agneta förbereder


Pappas favoriter ^^


Lax och ägg måste man ha!


Gottigt!

Sedan var det äntligen julklappsutdelning och pappa var tomte för Jacobs skull. Första gången vi har tomte sedan jag var liten, lite kul faktiskt ^^ Jag fick 13 julklappar, 9 av dem stod på min önskelista :D


Pappa A.K.A. tomten ^^


Mina =)

Bilder på vad jag fick kommer i ett senare inlägg, nu måste jag ta kakan ur ugnen och glasera den ^^

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0