Mätt och belåten

Potatisgratäng är gott =)

Var med Chrissy i Lund och kollade på Kattes FN-rollspel idag. Alla var så fina, man kände knappt igen dem jue ^^ Jag tycker både det är skönt och lite trist att jag inte läser samhäll B och alltså inte får vara med. Skönt för att alla som var med har varit så extremt stressade med det de senaste veckorna och knappt pratat om annat! Och såklart för att jag har varit ledig dessa två dagar ^^ Trist för att jag har känt mig lite utanför när alla snackar FN till höger och vänster, och jag tror att det är en jäkligt rolig sak att vara med om, att leka FN-parlament. Men men, life goes on ^^

Lite bilder jag tog uppifrån åskådarläktaren, förlåt för att min kamera inte kan ta skarpa bilder utan blixt :P


Ciaociao!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0