Twirl baby, twirl

Sitter här och äter på en megaklubba, fick den i min prylkalender idag :D Mumsigt!



Igårkväll var jag bara tvungen att kolla på Det Levande Slottet, med tanke på mitt och Chrissys filmargument om den i fredags. Det är verkligen världens bästa film! Jag önskar att Hauru fanns på riktigt ^^



Sen kom jag bara tänka på en sak när jag såg mig själv i spegeln imorse. Jag kom på att jag är jäkligt stolt över min midja! Visst har jag lite lovehandles men kilona stannar snällt borta från midjan. Låren? Höfterna? Absolut, allt sätter ju sig där. Men det ska mycket till för att fettet ska sätta sig på midjan. Jag tackar min kära mor för dessa gener, som har gett mig en midja att vara stolt över, även som en storlek 40 =)



With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0