Nothing's Like A Mannequin

Sitter och alt+tabbar mellan bloggen, bilddagboken, photoshop och Tycoon City New York. I det sistnämnda har jag nu klättrar till plats 6 på rikast i New York-listan :D Och i photoshop är det självklart nya bilder på Challe som har åkt in, fastän han fick två rar-filer med redigerade bilder på honom själv idag xD What can I say... leka med bilder är min drog!
I hörlurarna just nu är det Meat Loaf - Jumpin' The Gun. Grymt bra låt, check it out!

En annan grymt bra låt är den här:
 

Britney har verkligen kommit tillbaka med stil! Både Circus och Womanizer, som jag tror ingen har missat, är ju grymma! Personligen har jag ytterligare två favoriter från det nya albumet; If U Seek Amy och Mannequin.

Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Ella

Jag tycker det är skitkul att Brittan har ryckt upp sig, och jag diggar typ alla hennes nya låtar! Utöver dem du har skrivit så gillar jag Amnesia! Och Phonography!

2008-12-16 @ 21:55:33
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: FEBB

Ja den är asbra! Som du säger.. hehe ;) <3 ojoj ja vi med, .. och nu säitter ja ändå ch gråter ensam ! :()

2008-12-16 @ 22:37:36
URL: http://febb.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0