Let's go to San Fransisco!

Eller till Staffanstorp var det kanske?

Japp, ikväll klockan 17.00 ska vi vara i Staffanstorp och äta middag med mammas sida av släkten. Moster Iréne, morbror Hans, kusin Sofie med man och barn, kusin Fredrik med fru och barn (bor i Gbg och släpar sig ner till Skåne en gång på vintern och en gång på sommaren, ungefär). Denna släktmiddag innebär att jag kommer få träffa de fyra underbaraste kusinbarnen som finns på denna jord:


Alma, Fanny, Axel & Henrik

Ja, de är rätt 'små' (mellan 15 och 10 år) men IDONTCARE för jag älskar dem! Jag älskar att vara med dem för då kan jag vara mig själv till 110% och fjanta mig hur mycket som helst ;D Ser fram emot varje gång jag ska träffa dem, och när de är alla fyra tillsammans så blir det ännu mer roligt ^^

Nu ska jag gå och duscha och fixa håret, see you later alligator!

With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: Karin

Sv. Jaa, jag tror att du har rätt.

2008-12-26 @ 20:21:18
URL: http://karincullen.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0