Knaperiknaperiknus, vem knaprar på mitt hus?

Howdy.

Igårkväll hade jag lite tråkigt så då lekte jag lite på spreadshirt. Här är resultaten, jag tyckte de blev rätt fina ^^


Helt ledig idag eftersom Katte har sitt FN-rollspel och jag inte är med på det (bara för de som läser samhäll B), men var tvungen att åka in och göra franskaprovet. Det gick nog inte så bra :/ Eller jo, bra gick det väl men sämre än det brukade :P Faan vad jag låter som ett MVG-barn nu xD
Lyckades också tappa mina nya vantar (köpta i tisdags!) på bussen. Two thumps waaay up, Z!
Skönt att provet är över i alla fall! Nästa sak att oroa sig för är kinesiska muntligt prov på onsdag...

Nu ska jag... kolla på film tror jag.

With love,
Zambina


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0