Julpyntardag

Howdy ho everybody.

Sitter här i mjukisdress och försöker låta bli att implodera av hunger. Har precis varit ute och dukat vid finbordet i vardagsrummet, och enda anledningen till att vi ska äta där är att hela köksbordet är fullt av julpynt! Mamma var ju inte med när jag och pappsen tog oss friheten att bära in och packa upp kartongerna idag, och vi vet inte var hälften av alla saker ska vara, och den andra hälften vågar vi inte ta i för mamma är så rädd om sakerna. Nåt ditåt. Så det verkade enklare att duka i vardagsrummet och låta mamma härja med julpyntet efter maten.

Julpyntet ja. När jag och pappa hade packat upp det mesta så såg högen av upprullet skyddande hushållspapper ut såhär:



Hehe, jag tycker det blir mer och mer för varje år. Men en sak som är bra är att mina älskade änglar ligger i egna skokartonger nu och inte behöver trängas med alla de andra sakerna. Mina änglar är VIP ^^



Två skokartonger krävs för att rymma mina 26 änglar (jag samlar på dem) men de får bara precis plats, så får jag fler i år så får vi utöka med ännu en skokartong. Frågan är då hur de ska få plats i lådan där skokartongerna ligger tillsammans med diverse annat pynt, den är nämligen proppfull redan. Det blir intressant... men den dagen, den sorgen.

Tror jag ska lägga in lite bra musik här efter maten. See you then!

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0