I'm in a refrigerator talking to a rat!

Blev ingen Idolfinal igår, vi bestämde oss för att kolla på film istället. Men att sedan enas om en film var ju inte det lättaste...
Okej, såhär är det: Chrissy är skyldig mig en gentjänst för att jag verkligen saved her ass en gång med en franskaresencsion, jag besparar er detaljerna. Jag, som länge har försökt få henne att se på någon av Hayao Miyazakis filmer (ni vet, han som gjorde Spirited Away) och bestämde därför att denna gentjänst skulle innebära att hon skulle se en Miyazakifilm, nämligen min absoluta favorit: Det Levande Slottet. Men hon totalvägrar såklart, säger att hon inte gillar anime, yadayada. Okej, jag accepterade det, men vi gjorde en deal; hon ska se den innan vi går ut tvåan.
Sedan kom vi överens om att kolla på Ratatouille, fast jag såg den för några dagar sen, men det gjorde inte mig något. Jag älskar den filmen ^^



Nu sitter jag här och har massor, verkligen massor av saker att göra. Debattartikel, latinredovisning, plugga till grammatiktest i engelska, för att nämna några saker. Och vad gör jag? Jag sitter här och skriver. Suck. Jag får väl bita i det sura äpplet. Tugga och svälj, som jag brukar säga.

See you later alligator!

// Z

Hit me baby!
Postat av: BJERNHAGEN

jag vill också ha en hatt!

2008-12-13 @ 17:22:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0