How could a boy like you pass through this heart of mine?



Rubriken har inte något att göra med någonting alls (blev det där rätt...?), det är bara en bra låt jag lyssnar på. (Deana Carter - Turn Those Wheels Around)
Min önskelista till julen 2008 ser ut som följer: (eller som ovan, välj själva)

 - Plånbok från Accent, dock en röd men jag hittade ingen bild på det
 - Läpptelefon från Ting i Lund, dock en silverfärgad men jag hittade ingan bild på det heller
 - Pengar, no explanation needed
 - Mamma Mia! på dvd, dels för att det är en så underbar film och dels för att jag vill att mina föräldrar ska se den också, jag tror de hade gillat den
 - Svarta Skullcrushers från Skullcandy, vissa personer tycker att jag skulle se ut som en emo i dem men det struntar jag högaktningsfullt i
 - Om Jag Kunde Drömma av Stephenie Meyer, första boken i Twilight-serien alltså <3
 - Spore, ett PC-spel gjort av samma människor som skapade The Sims
 - Kingdom Hearts, PS2-spel som alla lovordar, ävne om det inte precis är nytt

Undrar om jag får något av det?


Hit me baby!
Postat av: Sara

Sv: Men blä, jag blev helt förälskad i deras kärleksfulla förhållande.. Måste ha mer!

2008-12-08 @ 21:15:42
URL: http://livsironi.blogg.se/
Postat av: gabbi

Okej =) Böckerna är ju så fantastiskt bra, så då måste filmen också vara det =).



Förresten, vilken fin blogg du har =)

2008-12-08 @ 21:54:15
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: nattis

sv: haha aa;)

2008-12-09 @ 07:01:41
URL: http://nattinamnam.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0