Hoppsan sa farfar, vad det regnar på hatten!

Sitter här och äter mitt fredagsgodis och är allmänt glad.

Vid middagsbordet:

Pappa: Jag har fattat ett beslut
Z: *misstänksam* Jaså, vadå?
Pappa: Jag fick ju julbonus av jobbet i år...
Z: ... Ja?
Pappa: Och jag har bestämt mig för att ge dig 500:- av den
Z: *mållös av förvåning en stund* O-okej... tack!
Paus
Mamma: Då gör jag detsamma
Z: Va?
Mamma: Då gör jag detsamma, sa jag
Z: Vänta... va?
Mamma: Hur många gånger ska jag behöva säga det? Du får lika mycket av mig också, för jag har också fått bonus i år
Z: Ni är inte kloka

Och med det på min månadspeng imorgon på 1200:- så blir jag plötsligt 2200:- rikare! :O :D:D

Hit me baby!
Postat av: Alisa

kul:)

2008-12-19 @ 20:29:41
URL: http://missalisa.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0