Gissa min favoritfärg!


Inte så svårt att lista ut varför jag kallas ÅziePozie? Jag posar inte för att vara snygg/sexig/cool/whatever, utan för att jag tycker det är så otroligt kul! Om jag sedan gillar bilderna är det bara ett plus i kanten =)

 - Top från Gina Tricot
 - Skärp från KappAhl
 - Strumpbyxor, ingen aning :O
 - Örhängen och armband från Glitter
 - Klocka från Ur & Penn
 - Benvärmare från Bianco Footwear
 - De vanliga stövlarna från Wedins

(P.g.a. att mina fötter är FUBB (slå upp det där i ett internetförkortningslexikon om ni lyckas hitta det som jag hittade) så är min tillåtna variation i skodon mycket liten. Jag har dessa stövlarna och ett par 'vanliga' skor, som jag dock är sjukt trött på nu. Därför har jag dessa stövlar typ, alltid)

Ciaociao!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0