Felix sit nobis festum Christ natalis!

Min mage kurrade precis så högt att det måste ha hörts till Långtbortistan, allra minst. Pappa är sen hem ikväll så det lär bli väldigt sen middag. Förutom två pepparkakor på kinesiskalektionen har jag inte ätit något sen lunch och jag dör snart av hunger. Kan ingen mejla en trerätters lyxmiddag till mig? :D

Msn-konversation:
Challe: Men jag tänkte att kanske, kanske gästa Jossan och Frittes party den 14 mars eller vad det var
Z: 14 mars. Jippi. Det är förmodligen då vi ska ha värsta släktfesten här för att fira min 18-årsdag XD
Challe: Haha, ok XD Då åker jag inte ner alltså XD
Z: Det gör du visst det! XD

Det är jag som bestämmer, hör du det xD

Fick tillbaka historiaprovet igår och kinesiskaprovet idag, båda med ett MVG-betyg. Man kan knappast avsluta terminen på ett bättre sätt :D Eller jo, om en viss kille kunde visa intresse för mig... vilket han inte gör :P Men men, that's life ^^



Är det förresten någon som kan gissa vad rubriken betyder?

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0