Får jag lov till en tango?



På Nyhetsmorgon på tv4 imorse avslöjades årets Let's Dance-deltagare. Många bloggare (och andra också) 'visste' säkert redan att Isabella Löwengrip (Blondinbella) skulle vara med. Och att döma av vad jag har läst på andra bloggar så har flera stycken också gissat att Laila Bagge skulle vara med.

Men vad tycker ni om resten av startfältet? Jag tycker det är grymt coolt att Kitty Jutbring ska vara med, det kan bli en upplevelse att se henne! Jag följde inte Let's Dance 2008 men jag tänker definitivt försöka följa det 2009. Om jag kommer ihåg det :P

Ska ni följa Let's Dance 2009?

With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: zizzi

egentligen inte... men skulle vara för kittys skull!!!! hon är ju bäst! =)

2008-12-30 @ 18:18:43
URL: http://zizzii.blogspot.com
Postat av: Mimmi

svar; tackar och bockar :)

ja, jag håller helt klart med. Gina har verkligen så mycket snyggt och där finns det kläder för alla olika stilar :)

2008-12-30 @ 18:19:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0