Det luktar jul!

Julskinkan kom precis ur ugnen och det doftar ljuvligt i hela huset. Ikväll ska vi smaka på den, tillsammans med äppelmos, vörtbröd och portvinscheddar. Yuum! Min mage kurrar redan =) Julstämningen är på topp och ikväll blir det uppesittarkväll, då vi sätter rim på paketen och provsmakar julgodiset. Man vill ju inte ta med sig något äckligt till Lödde på onsdag ;)

Har precis slagit in de sista paketen och nu ska jag röja lite här inne, det ser ut som kriget! Pappa sade att jag inte får någon mat förrän jag har röjt, han menar det ju inte men jag fattar vinken, hehe. Sedan måste jag leta upp min USB som på någon vänster har försvunnit, jag ska ladda ner lite grejer till Sims och tanka över till mammas laptop. Hon är ju inte så bra på det tekniska (a). Men hon är världens bästa mamma ändå =)


Mina paket är konstverk ^^


Jag just nu, hyfsat trött :/

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0