Då kan den ju inte vara helt halv... nämen, vad är det jag säger?

Hallå i julstugorna!

Har precis kommit hem, det regnar och har sig ute. Usch. Har också precis tagit ett antal egobilder (a).
Jag måste PLUGGA! PluggaPluggaPlugga! Så varför gör jag inte det då? Bra fråga...
För att jag hellre lyssnar på all bra musik jag får av låthallicken?
Kan vara en anledning...

Känns som om jag har fått nada gjort idag, inte på nån av lektionerna. Inte mycket gjort på franskan, absolut inget gjort på svenskan (jag låg raklång över tre bänkar och knarkade låtar från disneys Anastasia), lite gjort på engelskan och på historian satt vi ju mest och lyssnade. Men det är fan ett rent nöje att lyssna på Håkan! Han äger! xD

Nu ska jag i alla fall försöka plugga.


Ciaociao!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0