Alla tre grejerna är svarta, och det såg jag först när jag skulle publicera inlägget

Värst vad många inlägg det blir idag då. Kanske för att det är fredag och jag har ont i magen och inte har något bättre för mig ^^ Eller för att jag hittar så många saker att blogga om.
Började fundera över julklappar. Jag, Coco och Mika bestämde ju oss för att inte köpa något till varandra, men om vi inte hade gjort det hade jag lätt köpt den här till Coco:



Så snygg! Och hon älskar ju The Beatles =)



En sån här har jag länge själv velat ha, så jag kanske skulle varit lite ego och köpt den till mig själv ^^ Var på vippen att köpa något liknande på Gina Tricot häromveckan men fegade ur... varför vet jag inte riktigt.



Ååh, denna är så jag! Älskar såna klänningar/tunikor med tight runt benen, och svart + guld är grymt snyggt! Vill ha <3

Ciaociao!
// Z

Hit me baby!
Postat av: Linda

Nice!hoppas du får en rba helg!

2008-12-12 @ 19:51:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Oj den nedersta var riktigt snygg!

2008-12-13 @ 18:01:43
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0