Alla ljusen brinner, hoppsan!

Nu är det jul igen och nu är det jul igen...!

Heej dudes, sitter här och väntar på att pappa ska komma hem. När han gör det ska vi göra julgodis :D Mamma härjar i köket redan nu och gör apelsincrisp, har jag för mig. Gottgott ^^ Jag ska göra vita tryfflar och pappa ska säkert göra marsipansaker. Iiih, jag är så hungrig så det är rena tortyren att skriva detta!

Julsångerna strömmar ur stereon i vardagsrummet, det ligger presentpapper över hela köksbordet och allt är allmänt julmysigt här hemma. Bara granen som saknas, men den klär vi aldrig förrän den 23:e, sådetså ^^ När mormor levde brukade hon och jag klä den tillsammans, men nu har jag fått göra det själv i ett par år. Inget emot det, tycker det är jättekul =)

Nu ska jag gå och sätta i linserna och sedan går jag nog ut och hjälper mamma i köket. Det luktar gott ända hit in i mitt lilla isolerade krypin xD



Ciaociao!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0