2008 i bilder

Dags för summering av året! Klicka på bilderna för större.


Bild tagen på tolvslaget 2007-2008, när vi var på språng i Lund.


Snö och is uppe i Ankhult, de första kalla dagarna på det nya året.


Några dagar senare, tillbaka i plugget.


Vintersol i hemmabyn, slutet av januari.


Några dagar senare, MusikDirekt på Mejeriet i Lund, 9A-crew var där xD


Skridskoåkning i Lunds ishall, mitten av februari.


På sportlovet bar det iväg till Lindvallen, Sälen.


Där fyllde jag 17 år ^^


Hann knappt komma hem innan det var dags för MusikDirekt på Inkonst i Malmö.


Min födelsedag firades med släkten i början av mars =)


Påsken firades uppe i Ankhult.


MusikDirekt på Mejeriet igen, var där med Patrice.


Kvällspromenix och filmkväll hos Karro, mitten av april.


MySock spelade på Hemgården i Lund i slutet av april, vi var där ofc ^^


Vår i Ankhult, första dagarna i maj


En aning försenat firade vi Mikas födelsedag i början av maj.


I mitten av maj var katteträdet såhär fint!


Några dagar senare var klassen i Danmark.


Gylins ängar i slutet av maj.


Trevligt folk hos Mika i början av juni =)


I mitten av juni slutade vi ettan!


Filmkväll hos Karro, två dagar efter skolavslutningen.


Midsommaren firades i Barsebäck, underbart kul hade vi! <3


Ett par dagar senare var vi hos Carro i Genarp.


Sista helgen i juni = High Chaparral!


Tosselilla med underbara kusinbarnen, mitten av juli.


9A-gathering hos Jonniboy, slutet av juli.


Nästa dag fick jag linser :D


Mitten av augusti, iväg till Östergötland.


Början av september, back to school!


Några dagar senare var det Catja som höll i ännu en 9A-gathering.


Slutet av oktober, jag kapade och färgade håret.


Några dagar senare, nörddag hos Patrice <3


Början av november, Coco i plugget.


Slutet av november, jag och Patrice flummade innan vi skulle gå och se Twlight ;)


Film och flumm med Chrissy, mitten av december.


Några dagar senare var det julavslutning =)


Julen 2008 firades i Löddeköpinge.



Början vs slutet av 2008.


Ja, vad säger man. Underbart år, bättre än 2007. Och 2009 ska bli bättre. Jag är inte typen som get nyårslöften, men om jag var det så skulle jag lova att göra mycket mer 2009 som jag inte vågade 2008. You'll never get to heaven if you're scared of getting high.

Happy New Year!


Hit me baby!
Postat av: Alisa

vill du bli veckans blogg nominera dig i min blogg och få dina läsare att rösta på dig♥

2008-12-31 @ 01:48:38
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: zizzi

du va fin i långt hår med men måste säga att du passar bäst i ditt nya korta hår :) skitsnyggt! =)

2008-12-31 @ 12:17:19
URL: http://zizzii.blogspot.com

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0