Idag: Walk of shame på ko-marknad i Annecy med fyra andra bakfulla brudar



Amy var den enda av oss fem som hade sovit hemma och haft tillgång till en riktig säng och en dusch.


Vi andra hade spenderat natten i bilarna... jag och Franzi i min och Vaida och Maria i den sistnämndas. Gick faktiskt bättre än jag trodde, sov hyfsat bra och vaknade inte löjligt tidigt som jag hade fruktat xD


Tja, där det finns kor behövs det hö


Maria på caféet som hade en sjukt duktig kypare. Mycket dricks fick han!


Chocolat chaud chantilly <3


Underbar engelsk frukost. Fattar ni hur gott det är med apelsinjuice (otroligt färsk var den också, ska jag tillägga) när man är bakis?


"It's like a cow's opinion. It doesn't matter. It's moo."


Amy med en sjukt äcklig kaka-nånting-sak


Awesome :D


Vaida & Maria


Jag misstänker faktiskt att vi fortfarande är fulla här... ni skulle ha hört som vi höll på xD



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0