27 dresses minus 25

Shu, tog lite paus i simsandet, Violet har precis fått sin andra son och hon är fortfarande inte gift med pappan xD Aye well, that's sims (a)

Tänkte visa klänningarna jag köpte på Gina idag, blev totalkär i den första direkt;

299:-
Sjukt härligt material, mjukt och silkigt och glansigt på samma gång ^^ Känner mig som en rosa gräddbakelse i den. Ska ha den på mosters 70-årsfest på lördag =)

Och den här var på rea, annars hade min ekonomi inte tillåtit två klänningar:

99:-
Är egentligen en storlek för stor, men det märks bara i midjan och det är därför jag har skärpet. Jaa, I know, alla har såna här men IDONTCARE, go buck a fuffalo xD Ska ha den här på avslutningen iaf ^^

// Z

Hit me baby!
Postat av: Cecilia

Den där första har jag också köpt :D Sjukt snygg är den :D

2009-06-04 @ 20:21:38
URL: http://ceccaa.se
Postat av: hanna

grymt söta klänningar :)

2009-06-08 @ 17:15:50
URL: http://hanzki.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0