You PMS like a bitch, I would know!

Jag vet, dålig uppdatering idag. Förlåt så hemskt mycket, men gästerna kom vid lunch och innan dess var jag fullt upptagen med att packa och sånt. Iréne och Hans körde mig hem och jag var hemma vid halv fem, och jag har suttit och läst inlägg på alla mina bevakade bloggar sedan dess. Modemhastigheten uppe på landet klarade inte riktigt av bloglovin, illa nog xD

Skönt med en kväll för sig själv här hemma nu, päronen kommer hem på måndag. Jag är en såndär person som absolut behöver privacy, annars blir jag knäpp. Sitter här och lyssnar på bra låtar på Spotify, det har jag absolut saknat de här dagarna i stugan! Spotify 4-ever <3


Disneylåtar istheshit ;D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0