Varmt!

Ganska nyss hemkommen (Lund är ju bara härligt i det här vädret!) och nu sitter jag här och undrar om inte pappa ska komma hem nån gång, jag är hungrig! Mamma är i Ankhult med Iréne men var fan håller pappa hus? Jag får ringa honom.

Och just det, jag pallade verkligen inte klänga i trädet idag så det blir inga dagens outfit-bilder idag. Gråt inte ;D Ser ändå ut typ som de föregående dagarna, bara andra fäger på linne och shorts xD Somrigt somrigt, ya know.

Jag tror jag har petat ihjäl sju myror nu. Jag hatar dem.

Nu ska jag gå på upptäcktsfärd i kylskåpet. Eller jag kanske skulle ta och ringa pappa först? Hmm...

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0