Vad Z och C kan prata om mitt i natten

Z: I må illa
C: Moi aussi
Z: For the same reason as me?
C: Ikd, what's your reason?
Z: Guess 8-) It's easter, goddamnit
C: All right, it's the same ^^

C: Wow. You're really not going to mangage living on your own later on, are you, you little spoiled twat?^^
Z: Haha well, I guess not XD you'll have to call me an ambulance after two weeks, and they'll have to magpumpa mig XD
C: I'm looking forward to it...

Z: Jag skrattade precis hysteriskt rätt ut av ingen anledning alls. Det var lite läskigt
C: Inte om man känner dig
Z: Point taken

Z: Jag lyssnar på en massa dåliga låtar
C: Jag lyssnar på en massa bra låtar. Laddade nyss ner en ny omgång, allt från the Cure till Bon Jovi :D
Z: Blöö, I envy you downloaders
C: :D jag försöker vara skadeglad, men jag är alltför sömnig för att orka uppbåda det ordentligt
Z: Usch då, då måste du verkligen vara trött
C: Ja, jag menar det :P

C: Haha, jag är så trött att jag inte orkar gå och lägga mig
Z: Samma här. Det är en jäkligt konstig känsla :P
C: Extremt
Z: Extremt

C: Jag är så trött att jag stirrade på ordet synonym i flera sekunder, övertygad om att jag hade stavat fler någonstans

C: Sex laxar i en laxask
Z: Sju sjösjuka sjuksköterskor sköljde sina skjortor på de sju haven
C: Packa pappas kapssäck med tapetpaket
Z: Far, får får får? nej, får får inte får, får får lamm
C:Sju sjösjuka sjömän på det sjunkande skeppet Shanghai


December -08

Hit me baby!
Postat av: C

Haha!

2009-04-15 @ 23:09:01

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0