The best of the best

Till ljudet av Nightwish i hörlurarna har jag plockat ut (på min kära mors begäran) de tio bilder ur hela mitt arkiv som jag är mest nöjd med, som jag tycker blev bäst. Mamma sa: 'Det kan vara bilder på din stortå om du vill, bara du känner att det är bilder du verkligen tycker om.'
Men att välja ut tio stycken verkade först som en omöjlighet. Vet ni hur mycket bilder jag har? Vet ni det? Jag har 61,5 GB bilder, 41 218 stycken närmare bestämt. Fyrtioentusen tvåhundraarton! Och jag ska välja ut max tio? :O
Det gick faktiskt. Dock blev det inga bilder på min stortå ;) Och många av dem är faktiskt inte tagna med min Nikon, utan med någon av mina gamla kameror.

Tagna med mina gamla kompaktkameror:


Tagna med min baby:

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0