The nightingale in a golden cage

Howdy everybody! Shit, vad trött jag är. Kom hem först för drygt en timme sedan, har suttit i Lund och pluggat/njutit av kvällssolen (fast det blåser utav helvete!). Min 'middag' fick bestå av en Chai och en chokladboll på E-House (a)

'Slapp' hålla mitt tal på Tala & Framträda imorse - vet inte riktigt om det var bra eller dåligt. Å ena sidan har jag nu mer tid att öva och finslipa på talet (eftersom det skrevs i all hast igår kväll kan det behövas), men å andra sidan var jag ju inställd på att hålla det idag. Fast på det stora hela var det nog bra att det sköts upp till måndag, var ganska dåligt förberedd :P

På matten jobbade jag och Mika järnet igen, gjorde hälften av alla de uppgifter som vi har idag och imorgon på oss att göra =) Och Jack och Claudia satt och mobbade oss för att vi faktiskt gjorde något xD

Lunch, vi argumenterade om raggmunkarna och lite sånt. Koffe fick mig, Mika och Jack mot sig när han påstod att de var äckliga ;)

NK, vi fick tillbaka proven och jag fick 3 poäng från MVG! 41 poäng, bra ändå, men jag hade sååå gärna velat ha MVG i NK A också... får väl se hur det går :P

Latin, lyckades med konststycket att inte göra någonting alls vettigt under hela lektionen xD It takes skills to do that... or not? Vi gick igenom olika kasus och bla bla, vi har prov på onsdag så jag kanske borde lyssnat bättre, men jag skrev iaf upp det viktigaste xD

Slutligen kinesiska, vi gick igenom vilka tecken vi ska ha till provet nästnästa vecka, och jag och Annapanna <333 flummade mega som vanligt. Nani nani xD Sedan blev det E-house, och sedan plugg på stadsbibblan =)



Nu ska jag lyssna på Nightwish.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0