This is art, this is me

Men shit, vad klockan blev mycket helt plötsligt. Har kollat på Miss Secret Agent och sedan på Day After Tomorrow. Jag Ä L S K A R den filmen! Bara så ni vet då ;) Och det är inte bara för att Jake Gyllenhaal är dregelsnygg, hör ni det?

Funderar redan på vad som kommer ligga i mitt påskägg imorgon (eller senare idag om man ska vara petig). Illa? Well, that's just me ^^ Något annat som is just me är egobilder. Nu plågar jag er med några stycken, och sen säger jag godnatt (a)



Sweet dreams! :*
(Jag ska drömma om choklad...)

// Z

Hit me baby!
Postat av: Malin

första bilden var ju cool:)

2009-04-11 @ 13:16:30
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0