Snaaart är det lov

Ah, soft dag idag ^^ Tog mig en sovmorgon (eheheh (a) ) och på matten snackade Anne mest, som vanligt, och sedan var det några jättelätta uppgifter vi skulle göra som jag och Mickis blev klara med i ett nafs. Lunch, jag åt jäkligt mycket, mer än Kristoffer xD Dock inte mer än Holger, det skulle varit jäkligt illa! Men det var gott jue, chicky bits ftw ;D



På NK:n kollade vi klart på En Obekväm Sanning, om någon har missat den tycker jag ni ska ta och se den. Den är väldigt intressant och bra gjord. Sedan fick vi något korsord att lösa, och jag, Mika och Koffe ägde på det såklart ;D

På latinet var det lite segt, vi pratade om provet vi ska ha den 22:e och sedan skulle vi översätta en text, jag kom tio rader och sedan tog det stopp i huvudet. Satt bara och klottrade i blocket den resterande halvtimmen xD

Kinesiskan var inställd eftersom Polhem är lediga idag, så jag gick till E-House och köpte en Chailatte ^^ Sedan satte jag mig på en bänk, med solen i ryggen och alkisarna glatt babblande några bänkar bort, och pluggade NK. Under sådana förhållanden kan till och med pluggandet vara en njutning :D Tog 16.17-bussen hem när jag tyckte att jag hade pluggat färdigt xD

OCH JAG HAJADE DET DÄR MED "SPRITEN ANDAS"!!
Var bara tvungen att säga det xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0