Skärtorsdag =)

Hej och hallå till ännu en fin vårdag! Har ganska nyligen släpat mig upp ur bingen och när jag har duschat och satt på mig ansiktet och sånt ska jag in till Lund. Ska försöka hitta en klänning och några nya vår/sommarskor, jag är i desperat behov av det!

Framåt kvällen kommer jag hoppa på bussen till Hörby och där kommer min pappa sedan hämta mig, päronen åkte upp till landet igen imorse. Ni minns kanske att jag skrev att de sade att mitt påskägg fanns uppe i stugan, och ville jag ha det fick jag komma och hämta det? xD


Ååh vad godissugen jag blir av den här bilden! ;)

Aye well, time to hit the shower. Skriver nog nåt igen innan jag sticker =)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0