Saturday morning

Det känns nästan som om förkylningen har häftat sig fast på mig. Halsontet är tack och lov borta, men jag hostar och nyser precis hela tiden! Huvudet värker, ögonen är blanka och kroppen är matt. Jag hade tänkt gå ut i det underbara vädret men kroppen säger emot, jag har ingen kraft alls. Ska se om jag kanske mår lite bättre framåt eftermiddagen, för jag vill verkligen ut och fota i det här vädret! Om bara vinden kunde lugna ner sig...

Annars kommer min dag nog bestå av latinplugg, projektarbetesgrubbel (jag tror jag har bestämt mig, dock blir det inte ikoniska) och kanske lite kinesiskaplugg. Nästa vecka är bara prov, prov, prov. Men just nu... ska jag nog spela lite DXBall ;D


Me be monkey!

// Z

Hit me baby!
Postat av: novembersara

SV: Tur att jag inte är den enda. Fy farao! Jag hatar dom verkligen!

2009-04-25 @ 17:10:19
URL: http://novembersara.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0