Påsklov! :D

Ååh, jag veeet, jag borde vara ute i det extremt fina vädret istället för att sitta vid datorn! Och jag ska nog gå ut snart, och gunga lite ^^ Jag älskar att gunga! Så det så :D

Dagen började soft med att man först blev skjutsad till skolan och sedan på geografin kollade vi bara på film. Jag satt verkligen och höll på att somna ibland, var mer trött än vanligt. Jag hade kanske redan ställt om mig till påsklov?

På historian fortsatte vi snacka om Kina, trallala, och mina läppar är tydligen kommuniströda, tycker Håkan xD Han äger, har jag sagt det förr? ^^ Och Jack och jag satt och var störiga mot varandra, han gjorde fettfläckar på min iPod! :O *Onda ögat*

På engelskan höll vi på med Shakespeare, jag orkar verkligen inte det, tycker det är dötrist. Sedan hade vi en lång rast och då gick vi ut och satte oss vid 'varma väggen', en av ytterväggarna där solen alltid står på på eftermiddagarna, så där är jättevarmt! Nu i april är det rätt lagom, men i maj och juni är det rena stekpannan där! Då går iaf inte jag dit frivilligt xD

Provet gick... helt okej. Vet inte om jag hade koll på alla enegeriiomvandlingar i ett kärnkraftverk men det kändes rätt bra annars. Hoppas hoppas hoppas på MVG!


Prickiga klänningen idag ofc, dock är bilden från en annan gång

// Z

Hit me baby!
Postat av: stephanie

söt kläning.

2009-04-03 @ 17:32:36
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Olof

Kommuniströda?

2009-04-05 @ 18:02:47
URL: http://denforsta.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0