Let's kick the tyres and light the fires, big boy!

Mkay, det blev visst bara Independence Day. Måste verkligen sova nu, ska upp 'tidigt' (halv elva, ojoj...) imorgon. Gästerna kommer vid lunch och innan dess måste jag:

1. Duscha och fixa till mig
2. Se till så det ser acceptabelt ut på mitt rum
3. Packa, jag ska åka hem med moster och morbror imorgon eftermiddag. Päronen stannar till måndag

Anyway, just nu har jag chokladfläckar all over the bed and myself, det är varmt som en fucking bakugn här inne och jag har på något jäkla sätt fått en smörig kärleksballad på huvudet.

Men nu ska jag gå och ta ut linserna, borsta tänderna och sen ska jag ZZZZZZ!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0