Körsbärsvodka?

Godmorgon på er! Igår drack jag sprit för första gången i mitt liv. Det var äckligt xD Men jag drack det ändå. Jag blev väl lite yr i mössan men inget mer, drack ju inte så mycket. Men men, så har man gjort det också.
Om ni som inte känner mig undrar varför jag inte har druckit innan så är det p.g.a. en deal jag gjorde med mina päron när jag var typ 12 bast; Ingen sprit, inga cigaretter, inget knark och inget snus fram tills jag är 18, så betalar de bil och körkort. Jag klarade det, och jag är stolt över det :D

Bilderna från igår (det blev 110 stycken men jag ska inte plåga er med allihopa xD) kommer upp strax :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0