It's sunday

Har precis kollat på Cars, älskar den filmen också ^^ Vissa tycker ju att filmerna har blivit sämre sedan Disney gick ihop med Pixar, men jag håller bara med delvis. Visst, de filmer som kommit ut på senare år tycker jag mest är crap. Men de tidigare? Finding Nemo, Chicken Little, Ratatouille? I love them! <3 Still, det är något speciellt med de gamla Disneyfilmerna ^^



Sitter här och bara chillar, såå skönt att ha en söndag då man inte behöver tänka; "Åh nej, imorgon kommer jag bli väckt av väckarklockan igen, och måste utstå ännu en veckas skola..." Nåt ditåt ;)

Har inte så mycket planer för veckan, förutom att jag ska spela Sims med bästa Anna <3 på tisdag, och kanske hitta på något med Chrissy någon dag. På torsdag eftermiddag eller fredag morgon (beror lite på) åker jag upp till landet. Mina föräldrar sa: "Ditt påskägg finns uppe på landet, vill du ha det så får du komma och hämta det." Jaja, vad gör man ^^


Förra årets ägg

Nu ska jag kolla på en annan DisneyPixar-film... kanske Ice Age? Eller Madagascar? Vi får välan se. See ya! :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0