It's just happy to be found

Nu har jag ätit (pappa kom hem strax efter jag hade postat förra inlägget) och bytt om till mjukiskläder, as usual. Det är så obeskrivligt skönt att:

- Sista provet för veckan är över
- Inga läxor
- Slutar 12.30 imorgon
- Lediga på fredag

Haha fan, det känns nästan som helg redan! Har bara två lektioner imorgon och jag tror folk kommer vara så härligt uppsluppna och glada, eftersom det är valborg och det gillas fett mycket! :D Ska ta med min baby till skolan imorgon, och när jag har slutat ska jag gå till stadsparken och fota alla människorna där. Det är helt sjukt så mycket folk där är på valborg, I'm tellin' ya!



Imorgon kväll ska jag såklart gå och titta på bålet nere vid stranden, träffa lite kompisar och sen får vi se vart vi hamnar ^^

Vad har ni för planer för morgondagen? :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0