I wanna live like animals

Gick nyss ut ur mitt rum för första gången ikväll sedan klockan, hm, halv sex typ. Det var mörkt i korridoren. Väldigt mörkt. Det var ännu mer jävla mörkt i köket. Missförstå mig rätt, jag är inte säskilt mörkrädd, men jag tycker inte om att inte se vad som är framför mig. Tänk om man liksom springer in i Hitlers spöke eller något? Inte för att jag tror på spöken.

Nu kom jag in på ett sidospår. Vad jag egentligen skulle skriva var att jag kanske borde fundera på att gå och lägga mig snart.

Hmm. Så, nu har jag funderat på det. Nu ska jag återgå till att läsa bloggar och dricka mjölk. Det var det jag skulle hämta i köket förresten. Mjölk då, inte bloggar.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0