Hur uttråkad är man på en skala när man står och skjuter prick på en spegel med ett par stringtrosor?

Med tanke på hur mycket jag brukar få trixa med lösögonfransar kanske jag borde börja redan nu? xD

De har blivit minimalt med städning och mer Spotify, Photoshop och Facebook, men rummet ser okej ut nu iaf. Pappa lär inte få en hjärtattack eller så xD Ska väl käka lite snart, något mellanting mellan mellanmål och middag. Shit, det där blev mycket alliterationer eller assonanser eller vafan det nu heter, blandar alltid ihop dem xD

Det får bli vita strumpisar ikväll, man kan inte ha svarta till en vit klänning och jag har inga andra :P Men det går säkert det också, och blir det fult så får jag väl leva med det. Fast det blir det nog inte, testade det igår.


Nejdå, jag är inte alls kär i den här bilden (a)

Pepp för ikväll :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0