Hiss & Diss



1. Att kameran är tillbaka!
Ja, det kanske är patetiskt att bry sig så mycket om en kamera, men jag slutar aldrig förbanna den dagen när mina klumpiga händer tappade min Nikon D60 i stengolvet så att den var tvungen att vara borta från mig i nästan en månad. Den ÄR verkligen min baby <3

2. Håkans fina dansande på historielektionen idag
Jag har sagt det förr, jag kommer säga det många gånger till och jag säger det nu: Håkan är bäst! Han får alltid mig (och flera andra i klassen, om dock inte alla) att skratta flera gånger varje lektion. Hoppas jag får Historia C i trean, fixar inte sista året utan hans metaforer och shit xD

3. Vädret!
Behöver jag säga mer? 16 plusgrader och sol, sol, sol! <3



1. MYROR!
Dö, era jävlar, dö! Och sluta hemsöka mitt skrivbord!

2. Förkylning
Det suger att hosta och snörvla nu när värmen kommer. Man vågar inte klä sig i alltför lätta vårkläder för man är rädd att frysa och bli sämre. Fyfan för förkylningar!

3. Prov x femton zigaboner
Geografiprovet var ganska lätt och är nu avklarat, men de följade veckorna överhopas vi inte bara av de olika nationella proven utan av ett ansenligt antal andra prov också. Why, oh why, do they do this to our poor heads? Stress stress stress!

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0