GratisBio - Presentkort och biocheckar helt gratis!

Okej, jag ska lägga korten på bordet - även jag har nu lockats in på gratissidorna. Men, låter inte 'lockas in' lite negativt? Som om det vore något halvkasst som man egentligen inte vill vara med på? Det kan jag ju säga direkt att så är det inte! Jag har varit runt lite på de olika gratissidorna (det finns ju länkar på var och varannan blogg) och registrerat mig hos några av dem. En av dem är naturligtvis GratisBio - den äldsta och största av alla dessa gratissidor.

För er som inte vet hur de här gratissidorna fungerar så ska jag förklara; du registrerar dig, helt gratis, och börjar samla poäng direkt. Det är jätteenkelt! Du kan t.ex. klicka dig in på olika hemsidor och delta i undersökningar och tävlingar, som är helt gratis. I många av dessa undersökningar får du dessutom presenter, helt gratis, bara för att ha svarat på några frågor! Hur perfekt är inte det? I tävlingarna kan du också vinna en massa coola saker =)

Klicka på bilden här under och registrera dig idag, så får du 75 poäng direkt av mig! :D

När du har registrerat dig kan du börja klicka runt på hemsidor och delta i undersökningar. 5 poäng här, 7 poäng där, kanske upp till 30 poäng på någon sida? Det går snabbare än du tror att samla ihop poäng, och redan vid 400 p kan du kvittera ut en biocheck. Eller så kanske du vill fortsätta samla poäng och komma upp i presentkort i valfri butik för 300, 500 eller 700 kr? Valet är ditt!



Ännu ett sätt att få poäng är att göra det som jag gör nu - skriva om GratisBio på din blogg! Du kan tjäna mellan 10-1000 poäng på att skriva ett inlägg om GratisBio, och då är du samtidigt med och tävlar om ett presentkort på Nelly för 500 kr - varje månad!

Jag kan verkligen inte hitta något negativt med att bli medlem på den här sidan. GratisBio - bara några klick!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0