Fullständigt nerkörd

Alltså, nä, det här går inte. Min hals tar död på mig, jag är yr i huvudet och jag fryser. Jag kan inte plugga i det här tillståndet. Tur som fan att vi har måndag på oss till att göra latinprovet också, för imorgon kommer jag inte kunna göra det. Har knappt kunnat läsa en sida med text ens, huvudet bara dunkar.

Fyfan, jag kan ju inte bli sjuk nu när vi har så mycket i skolan! NP-veckorna närmar sig med stormsteg (det första i engelska nästa vecka) och vi har en massa andra prov också; historia, geografi, kinesiska etc etc.

Nu ska jag vila, kanske kolla på en film om det inte gör för ont i huvudet.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0